Deen - Folder van 01.01.2021 tot 31.01.2021 - Pagina 5


Hier is pagina 5 van 24 pagina's van de Deen folder, geldig van 01.01.2021 tot 31.01.2021.



Deen Folder 01.01.2021

Hier is pagina 5 van 24 pagina's van de Deen folder, geldig van 01.01.2021 tot 31.01.2021.



Pagina : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Volgende Pagina



Andere inhoud van deze pagina

Deze tekst wordt automatisch gegenereerd, dus deze kan fouten bevatten.

Deen - Folder van 01.01.2021 tot 31.01.2021 - Pagina 5

° Ë e KEANTYBIENDELNISTE id eo 0 hi DK ad Anja van de 7 gouden regels B Q klantenservice De verkiezing wordt opgehangen aan Hoe vind je het dat we deze prijs de zeven gouden regels van MarketResponse: . Cr Wees beschikbaar voor de klant. 0 hebben gewonnen? Anja: “Dit is echt een eer. Maak je belofte uit de reclame waar. . Het onderzoek is onafhankelijk Val de klant niet onnodig lastig. en kan door bedrijven niet Doe niet moeilijk over formaliteiten. worden beïnvloed. We zijn vaker Geef je fouten toe en los ze op. B genomineerd en nu als eerste Wees oprecht betrokken. eindigen voelt als een kroon op ons naeurwn —- Heb oog voor mens en maatschappij. werk. Ik ben ontzettend trots op mijn team en alle collega’s die we Deze basisprincipes zitten verweven in de DNA van DEEN en haar medewerkers. Alle winkels en medewerkers hebben een dagelijks spreken om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn.” grote binding met de klant en de buurt waarin zij zijn gevestigd. Wat is het geheim van onze klantenservice? “Wat wij heel belangrijk vinden, is Hebben jullie veel leuke reacties dan weer niet zo goed bij die dat we iedere klant die zich bij ons van klanten gekregen? eerdergenoemde nuchter- en meldt persoonlijk beantwoorden en “Zeker, we hebben heel veel bescheidenheid. kijken wat we kunnen betekenen. leuke reacties gezien, kaartjes Het maakt ons hier en daar Medewerkers van DEEN zijn en bloemen gekregen. Normaal zelfs wel wat verlegen.” over het algemeen nuchter en gesproken doen we veel werk bescheiden. Bij ons gelden de achter de schermen. Het is regels ‘afspraak is afspraak’, ‘niet heel bijzonder om nu zo in de moeilijk doen! en ‘de klant niet belangstelling te staan, dat past B onnodig lastigvallen’ al vanuit onze EN, achtergronden als kernwaarden. > Juist dit zijn ook de gouden regels ul die gelden voor de bedrijven die hoog scoren bij het onderzoek van N MarketResponse.” ‘Vriendelijkheid richting onze .# klanten is zonder eerdeel luisteren en eplessingen bieden.” Anja 8 Klantenservice „5

Deen - Folder van 01.01.2021 tot 31.01.2021 - Pagina 5