Deen - Folder van 01.05.2020 tot 31.05.2020 - Pagina 7
Hier is pagina 7 van 24 pagina's van de Deen folder, geldig van 01.05.2020 tot 31.05.2020.

Hier is pagina 7 van 24 pagina's van de Deen folder, geldig van 01.05.2020 tot 31.05.2020.
Pagina :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
Volgende Pagina
Andere inhoud van deze pagina
Deze tekst wordt automatisch gegenereerd, dus deze kan fouten bevatten.Deen - Folder van 01.05.2020 tot 31.05.2020 - Pagina 7
Iris van Gortel Anja Ippel - Loos = Winkelmedewerker DEEN Rijnstraat, Coördinator Klantenservice, 11 maanden in dienst bij DEEN 10 jaar in dienst bij DEEN Wi LES “Toen er een twijfel ontstond of de scholen nog open zouden blijven, begon ik echt te merken dat er wat aan de hand was. Uiteindelijk sloten de scholen “Wat leuk dat wij in het zonnetje worden gezet! Er zijn vanwege het coronavirus én was er tegelijkertijd in korte tijd veel nieuwe maatregelen gecommuniceerd heel veel vraag naar extra hulp in de winkel. naar medewerkers en klant met betrekking tot Covid-19. Hierover ontvingen wij veel vragen, opmerkingen en Echter was mijn moeder nogal bezorgd en vond ideeën via ons webformulier, social media en de telefoon. ze het geen fijn idee dat ik wel naar mijn werk zou Ook bij onze klantenservice van de webwinkel is het heel gaan, omdat ik daar met veel mensen in contact druk. Gelukkig krijgen we hulp van onze collega's van de zou komen. Ze belde met mijn leidinggevende en marketingafdeling en receptie. kwam zelfs langs in de winkel om te zien hoe er bij DEEN met de maatregelen werd omgegaan. Dit De meeste vragen gaan over het afstand houden in de nam haar bezorgdheid gelukkig weg en ik ben extra winkels. De veiligheid van onze medewerkers en hoe wij gaan werken. Ik vind het namelijk fijn dat ik kan omgaan met bijvoorbeeld de desinfectiemaatregelen. helpen nu het zo hard nodig is! Ook ontvangen wij veel ideeën die we stuk voor stuk voorleggen aan onze directie. “Gelukkig reageerden Gelukkig krijgen wij ook complimenten waar we heel blij van worden, zoals deze: ‘Heel veel bewondering voor klanten vriendelijk, jullie allemaal. Wat moesten we zonder jullie kanjers in zelfs als ik ze nee deze moeilijke tijd, mijn vertrouwde supermarkt’. En deze: ‘Heel erg bedankt dat het allemaal zo top moest verkopen.” geregeld is. Super! Ik voel me echt veilig in jullie winkel. Pas ook goed op jullie zelf.” Het was wel even wennen aan de nieuwe manier van werken, het afstand houden en het hebben van geduld om een vak bij te kunnen vullen. EN es en ee tre Gelukkig reageerden klanten vriendelijk, zelfs als ik ze nee moest verkopen. Ik werk nu vooral in de avonden, Heeft u een vraag? Onze klantenservice om. wanneer het rustiger is in de staat van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur voor u klaar. Kijk op / il Le winkel, zodat wij veiliger DEEN.nl voor meer informatie. en makkelijker ons werk kunnen doen.” NEE DE ENNE NAE NA DD ME En ale an CER
Deen - Folder van 01.05.2020 tot 31.05.2020 - Pagina 7