Poiesz - Folder van 18.10.2021 tot 14.11.2021 - Pagina 25
Hier is pagina 25 van 60 pagina's van de Poiesz folder, geldig van 18.10.2021 tot 14.11.2021.

Hier is pagina 25 van 60 pagina's van de Poiesz folder, geldig van 18.10.2021 tot 14.11.2021.
Pagina :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
Volgende Pagina
Andere inhoud van deze pagina
Deze tekst wordt automatisch gegenereerd, dus deze kan fouten bevatten.Poiesz - Folder van 18.10.2021 tot 14.11.2021 - Pagina 25
heb in mijn 37 jaar bij Poiesz in ongeveer MARKTEN, SUPER! 14 vestigingen gewerkt. In al die filialen was de sfeer echt goed. Jan-! jem: Ja, daarin merk je echt dat Poiesz een familiebedrijf is. Poiesz kent ons, als bedrijfsleiders, en IN straalt dat ook naar ons uit. Het is onze taak om dat E weer uit te stralen naar de medewerkers. En naar de Klanten natuurlijk. ser 7 > - Hans: Die klant staat inderdaad centraal. Je bent À als bedrijfsleider niet alleen het aanspreekpunt als er Klachten zijn, je zorgt er ook voor dat de winkel naar a tevredenheid is. Dat de aanbieding die een klantin de folder heeft gezien voldoende aanwezig zijn, dat de rm T winkel, schoon en mooi vol is. Je wilt geen nee verkopen. PPT er Le EET TH Jan-Willem: inderdaad, geen nee verkopen. se Al Klanten moeten tevreden de deur uitlopen en tegen vrienden kunnen zeggen: ‘Oh bij Poiesz hebben ze dit Bes ee, Ms zo goed opgelost!" Als bedrijfsleider is het jouw taak dat ze met die gedachte de winkel uitlopen. Niks is daarin % te gek. Br Hans: Zonder Klanten zouden wij immers geen baan 5 Es == À hebben! Als bedrijfsleider ben je gastheer van het le Es filiaal. En wanneer er toch wel klachten zijn, dan zoek je naar een oplossing. LE Jan-Willem: Oplossingsgericht zijn is inderdaad EE een belangrijke eigenschap. Er komt van alles op je ï Ta! pad, geen dag is hetzelfde. En op heel veel dingen kun je je simpelweg niet voorbereiden. Maar voor alles is FT een oplossing. En als je daar zelf niet uitkomt dan heb Jan-Willem: (TE rs je collega's. Je probeert dan samen naar een oplossing te zoeken zodat je het beste voor de klant doet. En âls je daar Hans: Je weet ook nooit hoe een dag verloopt. LN he Als er iemand ziek is moet je razendsnel schakelen en vervanging vinden. Of er is een storing, dan loopt je 8 dag ook ineens heel anders. Dat dynamische maakt het werk zo mooi. En een dag is ook zo voorbij. Soms zit ik in de auto en denk il "Wat is er vandaag allemaal AN gebeurd?’ Maar vooral: ‘Waar moet ik morgen aan denken?” int An Wal Jan-Willem: Die reuring, dat dynamische, dat vind ik mooi. Daarom doe ik dit werk met zo veel plezier! PUUR 27223 25
Poiesz - Folder van 18.10.2021 tot 14.11.2021 - Pagina 25